کد خبر: 1226871
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
به گفته بافت، یکی از اشتباهات رایج مالی که وی مشاهده کرده این است که افراد ضعیف گاهی اوقات پول خود را برای اقلامی هدر می‌دهند که ارزش آن‌ها را افزایش نمی‌دهد یا وضعیت مالی آن‌ها را بهبود نمی‌بخشد

 جوان آنلاین: کانال تلگرامی «آموزه‌های سازمانی» نوشت: وارن بافت، یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران جهان، در طول زندگی حرفه‌ای خود بینش‌های ارزشمندی در مورد خرد مالی به اشتراک گذاشته است. 
به گفته بافت، یکی از اشتباهات رایج مالی که وی مشاهده کرده این است که افراد ضعیف گاهی اوقات پول خود را برای اقلامی هدر می‌دهند که ارزش آن‌ها را افزایش نمی‌دهد یا وضعیت مالی آن‌ها را بهبود نمی‌بخشد. او بر اهمیت پرهیز از هزینه‌های بیش از حد برای چیز‌هایی مانند لباس، دیزاینر، ماشین‌های لوکس و تعطیلات زیاد تأکید می‌کند. در عوض، او پیشنهاد می‌کند که افراد باید سرمایه‌گذاری در آموزش، توسعه مهارت‌ها و ایجاد یک پایه مالی قوی برای تضمین آینده خود را در اولویت قرار دهند. بافت، مشکلات بدهی‌های با بهره بالا مانند بدهی کارت اعتباری و وام‌های روز پرداخت را به عنوان حوزه دیگری که در آن افراد با منابع مالی محدود اغلب پول خود را هدر می‌دهند، برجسته کرده است. این اشکال بدهی می‌تواند به سرعت انباشته شوند و ثبات مالی فرد را از بین ببرند. بافت به افراد توصیه می‌کند در قبال بدهی‌هایی با سود بالا محتاط باشند و از اهمیت زندگی در حد توان خود و پس‌انداز درازمدت حمایت می‌کند. با انتخاب‌های مالی محتاطانه و اجتناب از این شیوه‌های رایج هدر دادن پول، افراد می‌توانند بدون توجه به سطح درآمد خود در دستیابی به امنیت و رفاه مالی تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار